damdamdam


Börjar med en bild på sötaste plutten ever <3


Ibland undrar jag hur min mamma tänker alltså.
Hon kom in, blev sur på mig, stängde dörren till mitt rum o började gå mot sitt rum, fortfarande pratandes med mig.
Trots att hon vet att jag inte hör vad hon säger, känns ju lite som att hon inte vågar säga det framför mig?:P
Ohwell, hon lugnar väl ner sig haha.

Idag har jag träffat Magda och Angelo :)
Det var mycket trevligt! Han är för söt! :)

Imorgon är jag ledig också, men Anna kommer hit så ska vi plugga lite. Jag ska diska också, weho!

Torsdag ska jag till skolan och sen till Carro, som fyller år :)
Fredag händer kanske inte så mycket vad jag vet? Herregud, tänk så har jag något inplanerat och så har jag glömt det? Hojta till i såna fall!
Lördag ska vi hem till Sara o plutten, Sara fyller år! På kvällen ska vi skåla för Carroparro.

Och på tisdag ska jag klippa mig! Vilket behövs rätt mycket faktiskt, min lugg vill inte som jag längre, blä!

Wellwell.

Såg förresten en sjukt bra film igår, The stoning of Soraya M. Jag förstår verkligen inte hur en religion kan få män att se så på kvinnor som dom gör. Så förvridet, så vidrigt, behandlar dom som trasor.
Jag blir så förbannad när jag ser sånt, och jag önskar jag kunde göra något åt det men religion är tyvärr för stort för att man ska kunna upphäva den. Hade det inte funnits religion, så hade det säkert inte funnits lika mycket krig i denna värld. Sinnessjukt.

Började titta på Law Abiding Citizen idag med, men insåg att jag är för trött för att orka kolla på en film i två timmar. Så fort jag skrivit klart här ska jag borsta mina tänder sen gå och lägga mig i sängen och glo på teve. Tur att NCIS kommer, trots att jag sett vartenda avsnitt minst två gånger redan. Det är så bra så man kan inte låta bli att se det :) Haha!

Nej nu ska jag sluta skriva!

Ha det bra eller något. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback