It goes around the world

Åh, det är så kul att jag aldrig bloggar.
Orkar inte längre, finner verkligen ingen motivation till att skriva.
Haha.

Denna veckan har varit fullt upp typ. I måndags gjorde ja inte så mycket, öh.. Jag hämtade min cykel hos Nina, som förövrigt gick sönder IGEN, sen träffade jag Maria och följde me henne o handla, sen så träffade jag Alexandra. Igår var det heldag i skolan. Sen träffade jag Richard. Och idag var det heldag i skolan, sen åkte jag hem till Carro.
Imorgon är jag "ledig". Vilket innebär att jag ska plugga. Sen skulle jag nog hem till Michelle lite senare, hon bjuder på smörgåstårta! DE NI! ;) De e inte varje dag. =D




nu ska jag sluta skriva för jag ska lägga mig :)
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback