Fireflies.

Helgen var galen.
I fredags gjorde jag ingenting. Tvättade, sen hade jag och mami myskväll, vi åt chips och tittade på så ska det låta :)

I lördags åkte vi hem till Sara och lilleman, Sara fyllde år. Vi blev bjudna på mat, och det var riktigt gott!
Sen lekte vi med barnen. Söta!

På kvällen skulle vi ut, jag var inte taggad alls. Men jag har lovat, och skulle ju fira Carro! :)
Vi stack på förfest hos Johanna, sen promenera vi in till stan. Vi gick till Ida's, där det blev shotar och drinkar.
Sen satt vi där ett bra tag, och sen vidare till Asian där jag träffade Michelle o Benjamin, o nåra till! :)
Mycket trevligt.

Kom hem runt halv fem då klockan ställdes om en timme. När jag vaknade på morgonen såg mitt öga ut såhär.
Det kändes då inte okej för fem öre. Antingen var det för mycket sprit eller så var det min lins som inte var bra.
Jag vet inte, men de va rött en stor del av dagen.
Läskigt!

Sen åkte vi iaf hem till mormor och morfar där vi blev bjudna på våfflor. Mycket gott :D

Tog det bara lugnt på kvälle igår, jag mådde inte bra för fem öre.
Vaknade idag på morgonen av att Bekke ringde och väckte mig, och tur var väl det, annars hade jag sovit hela dagen. Jag var nog fortfarande bakis när jag vaknade haha.. Illa!

I helgen blir det nog lungt. Påskhelg iofs, men jag har inget planerat förutom att åka till mormor och morfar på lördag då mormor fyller 70. Trevligt ska det bli :)
Känner faktiskt inte för att gå ut i helgen. Men kanske ändrar mig när slutet av veckan kommer.

Skönt att man är långledig btw!
Går bara i skolan till på onsdag, sen är man ledig till på måndag, börjar skolan på tisdag igen. Hur skönt som helst!! :)

Idag ska jag inte göra någonting tror jag.
Kolla på film! :) Kanske, om jag orkar hehehehe.

Näe, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. :)
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback