Antoher day

Ännu en dag har gått och jag har faktiskt gjort en hel del idag.
Fick ju cykla tillbaka till arbetsförmedlingen innan så att jag kunde få det där jäkla pappret påskrivet.
Sen kom jag hem och kollade på Criminal Minds, har ju hela säsong 1 nu så jag har ju något att titta på när jag inte känner för One Tree Hill..
Iaf, tog tag i disken idag också snäll som jag är, hur trött jag än var (sov fyra timmar ungefär), och sen blev det Criminal Minds igen, för att senare bli upphämtad av Jocke så åkte vi hem till honom och kollade på One Missed Call, den engelska versionen. Den var inte alls läskig tycker jag..
Men japanska versionen tror jag är lätt mycket värre. haha.

Imorgon kanske jag ska träffa Paui, om hon fortfarande vill:)

Sen blir det julshow för hela slanten på Puls på lördag, ska se på när Michelle sjunger :D Fler som uppträder där visserligen, men jag går ju dit för Michelle :D

Nu tänker jag flytta mig till sängen och glo lite på Criminal Minds, det är så fruktansvärt bra! Och spännande. Och Shemar Moore är så snygg :D Maha!

Ska försöka lägga in en youtube-film här. Får se om det funkar.
Faktiskt mr. Spång som fått mig att lyssna på den låten, så lite cred ska du ha tycker jag :D

 http://www.youtube.com/watch?v=JsQ37_sIbDs


Får vi se om det funkar nu då. ^^ Annars kanske länken faktiskt syns så ja.. :D

NATTINATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback