blöhp

Idag har varit en relativt lugn dag måste jag säga.
Hampus och Sara kom hit, så dom ska sova här tills på onsdag :)
Har varit hos Bekke en stund med Hampus, det var trevligt och hon tog massvis med bilder som jag bara antar att hon tänker skicka till mig sen? ;) Haha!

Imorgon blir det arbetsförmedlingen som gäller. Iallafall på förmiddagen, sen ska jag hålla Sara sällskap när hon packar.

Ja, nu när man är arbetslös så tänker man ibland att livet är rätt meningslöst?
Eller ja, det gör jag kanske lite för ofta, för ingenting går som jag vill ibland.
Det känns som om jag är den enda som vill, och försöker.
Jag säger att jag ska komma nånstans men ja. Jag kommer inte nånstans, det går inte utan tiden bara står still.
Men men, det är väl som dom säger, livet är en dans på rosor, man måste bara akta sig för taggarna. Det är dom stoppar alltihopa.

Jag vill verkligen ha en pojkvän, helt seriöst.
Klarar mig faktiskt bra utan det också, men just nu känns det som om jag är trött på att bara strula runt och inte ha något seriöst? Visst, det kan ju vara skönt det med, att slippa vara avundsjuk på vad den andra håller på med, att inte ha några krav på sig. Men iallafall. Jag vill ha någon som jag kan dela allt med, som förstår mig (kanske inte fullt ut, men iallafall till viss del) och försöker hjälpa mig, och som jag förstår och jag kan hjälpa. Någon som kan vara min bästa vän, samtidigt som min pojkvän, om ni förstår?
Låter kanske lite smörigt. Men iallafall. That's the way it is!



Jaja, det är andra gången jag bloggar idag, annorlunda för att vara mig? Bloggar kanske en gång i månaden eller någonting, haha.


Nu orkar jag då inte skriva mer.
Jag ska nog bädda ner mig i sängen med datorn och kolla på Cocktail!

Förövrigt har jag fått en ny passion - Pringles med Cheddar Cheese smak. Ni skulle bara veta hur gott det är!

Ha de bra så länge, eller något ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback