Dan före dan.

Idag är det som man brukar säga dan före dan före dopparedan?
Om jag inte har fått allt om bakfoten?
Mycket möjligt, är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen!

Har inte fått så mycket sömn inatt, men jag har väl mig själv att skylla, skulle ringa min kontaktperson hos soc, men hon var inte inne så hon hade ingen telefontid idag. Ville avboka min tid för att jag tycker det är rätt onödigt att jag ska gå dit imorgon med tanke på att jag ändå inte kommer få några pengar denna gången heller.
Jag lämnade visserligen ett meddelande att hon skulle ringa upp mig, men det har hon inte gjort så jag får väl se vad dom säger, får ringa dit imorgon bitti också om hon inte ringer.
Tycker väl ändå att dom kan ha telefontid lite längre än en timme mellan 9 och 10 på morgonen. Jag menar, för det första så finns det folk som ligger och sover då, och för det andra så är dom inte ens inne den tiden? Hur smart är det då?
Men men, finns väl inte mycket att göra.

Ringde ungdomsmottagningen nu också, tur att jag kom på det! Dom har ju bara telefontid mellan 11 och 12, lite skumt det där systemet. Men dom har iallafall ett bra kö-system som gör att man trycker in sitt telefonnummer och så ringer dom upp :)
Får hoppas att dom ringer snart bara.

Idag händer väl inte så hemskt mycket vad jag vet, funderar på att gå ner till Eurostop och hitta julklapp till Alexandra och Paui :) Vet vad jag ska köpa till Paui, men ingen aning om vad Alexandra ska få.. Men jag hittar säkert något! =)
Annars blir det nog bara massa lugnt, precis som vanligt :)
Invänta julafton ^^

Somnade vid tre inatt, kanske lite tidigare eller senare. Och vaknade vid halv nio då Bekke ringde och väckte mig =)
Så mycket sömn har man inte fått, men det kanske är bra då jag har vänt på dygnet och behöver vända tillbaka det ;)

Nu ringde dom från ungdomsmottagningen.
Väldigt konstig information jag har fått tycker jag?
När jag var där, så sa hon att hon skulle skicka hem ett brev till mig när receptet på mina p-piller hade kommit.
Men hon jag pratade med sa att så gör dom inte. Så jag har gått och väntat i onödan på det där jäkla brevet i en månad?
Bra information säger jag bara.

Jaja, shit happens! Nu är det bara för mig att vandra ner till Eurostop och hämta ut mina p-piller. ^^

Ska se om jag hittar någon som vill följa med mig dit. :)
Skriver kanske senare!

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback