Godmorgon^^

Nu är det fredag och jag sitter här och är trött.
Jag tror jag är beroende, av Criminal Minds..
Satt uppe till tre inatt och tittade färdigt på säsong 1, och första avsnittet på andra säsongen.
Tänkte titta snart också. Är jag beroende? svar ja. ^^ Men det är ju så bra:D

Nu är det helg:)
Idag ska jag kanske träffa en kompis, imorgon blir det julshow på Puls där Michelle ska sjunga:D
Ska bli trevligt! :)

Paui sov här onsdag till igår. Vi tittade på Criminal minds, haha!  ^^
Så nu ska jag nog vakna till lite mer och diska den lilla disken som finns, så det slipper bli mer ;)
Sen ska jag göra mig iordning och sen kolla på Criminal Minds =) Jag är verkligen beroende.
Aja.

Hadetfint :) skriver kanske sen ^^

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hihi, tack Natha. Den personen läste nog inte ens inlägget om att jag skulle göra om designen så fort jag fick lite tid över.

2008-12-20 @ 11:01:36
URL: http://spohen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback