Good Morning!

Ja nu är klockan 9.02 och jag är megatrött!
Hade en lite småkonstig dröm inatt, men förutom det har man sovit hur gött som helst. :)

Ska ta bussen vid 9.50 in till stan för att träffa Carro på arbetsförmedlingen. Jag tycker inte om arbetsförmedlingen, och så har jag inte sökt några jobb. Dom lär väl bli arga, men det finns ju inga jobb att söka, dom som finns som jag kan söka, har jag redan sökt! Så vad mer kan dom begära? Nej precis .

Sitter här och ska klä på mig, kom på en riktigt lustig grej. Vi har en byrålåda FULL med strumpor. Men det finns kanske två par där i som är hela. För alla andra är i tvätten! Men iallafall, de ligger säkert ett 20 tal där i nu som allihopa är söndriga, lite lustigt ändå om man tänker efter. Så det kan jag önska mig, strumpor!

Jag kände mig lite som en datornörd, på tal om att önska sig något i julklapp, när mormor och morfar frågade vad jag önskar mig så var det enda svaret "Laptop väska, en bricka som man ställer laptopen på när man sitter i sängen eller fåtöljen med sin laptop, och en screencleaner som man gör rent datorskärmen med" Låter kanske lite datornördigt? :)
Men det får det göra, för jag vill inte förstöra min dator. Har då inte råd att köpa en ny, haha!

Mitt antivirusprogram har gått ut, såå jag måste uppdatera det igen. Jappjapp.


Klockan är alltså inte mycket och jag har redan hunnit skriva rätt mycket här, men jag tycker det är bra? Hellre det än att skriva en rad "Idag har det varit en bra dag"

Men iallafall, mamma kom hem igår utan en chokladkalender till mig! Jag får det varje år! ( Visst, jag är 19 år nu, men ändå så länge jag bor hemma så tycker jag att jag kan få det (A) )
Så hon sa att hon faktiskt hade kollat efter en på Maxi men där fanns inga, så hon skulle kolla idag istället.
Och idag blir det god mat, spaghetti med köttfärssås :D DET GILLAR VI!

haha, jag somnade om när mamma hade väckt mig, sen vaknade jag av att jag höll i min mobil och slängde ner den på golvet? Kanske inte borde ha mobilen jämte mig när jag sover :) haha!

Såg nu att jag måste tvätta tröjor, har knappt några rena kvar. Bra där. Så får nog tvätta lite när jag kommer hem sen!
Om jag kan vill säga.
Alltså, det är alltid jättekallt i mitt rum, även fast jag har elementet på, det är inte bra väl? Vi har jättedålig isolering på fönstrena, skitjobbigt faktiskt. Till och med när man trycker ner den där grejen helt,så blåser det in luft.
Hoppas dom börjar med den där satans renoveringen snart, jag vill inte bli sjuk bara för att dom har satt in dåliga fönster här. Inte så lockande kanske? :)
Jaja, nu ska jag inte skriva mer.
Ungefär så här ser vädret ut idag, regn och grått. BLÄ!
Detta är vårat väder idag, kul va?
Bilden är dock tagen för ett tag sen och jag ändrade lite på ljusinställningarna, men regn och grått är det ute iallafall!
Tur att det finns bussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback