Hemma igen.

Nu är jag hemma ifrån Vanneberga :)
I fredes var vi i Önnestad hos Lotte, Jens, Julia och Christian, och kvällen var trevlig.
Förutom dom jäkla diskussionerna som vi alltid har på helgerna, dom tar aldrig slut! Haha.
Igår så åkte Emma och Julia in till stan på dagen så jag satt hemma och läste lite, sen var jag och Anton ute och gick en runda innan han skulle hämta Emma, som ville se One Tree Hill med mig, så vi tittade på det.

Efter några avsnitt var det mat, massa god mat, pastasallad med grillat kött ( Ja, vi grillade utomhus :P)
Sedan var det ut och gå igen, sedan träffade vi Herman och så gick vi in och då kom Martin också, så vi satt o kollade på filmen På smällen. Måste säga att den var jättetråkig första gången jag såg den, men igår var den faktiskt rolig!
Filmen tog slut och då skulle alla hem så jag och Emma vi tittade på One Tree Hill igen. ^^
Snart klar med andra säsongen! Det blir bara bättre och bättre.

Idag fortsatte vi kolla, sen åkte jag och mamma hem, stannade inom hos mormor och morfar, drack lite kaffe, sen träffade jag Emelie! Det var trevligt, fast nästa gång får vi ses lite längre, det var ju inte länge vi sågs!
Nu sitter jag här, har precis ätit pastasallad igen, lyssnar på julmusik och pratar lite med folk på msn. :)

Väntar på att Bekke ska höra av sig och se om vi skulle träffas idag, annars blir det helkväll framför datorn igen, haha!
Om inte annat kanske vara olaglig som vanligt och tanka någon film man kan se :)

I veckan händer nog inte mycket vettigt.
Jag och mamma vi ska baka lussebullar imorgon, jag föreslog att vi kunde baka pepparkakor också, men det var för tråkigt enligt min kära mor. HON ÄR TRÅKIG! Pepparkakor är väl roligt att baka? :D

Jag blev sugen på att ta ett bad med tända ljus, men det får jag vänta med då det är fel tid i månaden!  Bara så ni vet det liksom, haha. Onödigt.

Nu orkar inte jag skriva så mycket mer, blev lite slö :)
Skriver kanske möjigtvis senare!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback