Inget jobb?

Höll på att göra mig iordning när dom ringde från jobbet och avbokade min jobbtid, för att det inte finns tillräckligt med urval för alla? Det är ju bra att dom håller koll på vilka som ska jobba och vad som händer. Lite udda kanske.

Så ja, jag tog på mig mina pyjamasbyxor igen och pratade med Nina i telefon, hon fick inte heller jobba idag.
Fast ja, vi var ju opepp så det är möjligt att dom kan ha hört oss snacka. ^^
Ska snart ta tag i vardagen och diska innan mor kommer hem.

Råkade säga en dum sak innan, sa "Jag till och med åt bara för att jag skulle jobba". Det lät lite fel, men jag menade mer att jag inte brukar laga mat. Fast jag är rätt kass när det gäller att äta regelbundet osv. Äter kanske två gånger om dagen, ibland bara en gång om dagen. Inte bra kanske, men men. Man vänjer magen vid det och då kan man inte äta mer än vad man brukar :)

Jag och Nina pratade om att åka som aupair till USA innan. Det är något som jag vill göra faktiskt, åka utomlands och jobba med barn, det verkar så himla roligt! :)
Och så vill jag plugga vidare på högskolan också, fast först måste jag plugga på komvux, för att få upp mina betyg lite mer, känns lite sisådär att börja plugga om jag inte har bättre betyg.

Idag är verkligen en dag där man bara vill lägga sig ner och sova hela dagen, och inte vakna förrän imorgon. Vet inte varför, men det känns bara så. Tråkig dag, kan vara därför? Så grått och trist. Blöhp!



Egypt Central - You make me sick
Den låten är grymt bra så ni vet det. ^^

Om någon har bra musik så får ni gärna lämna en kommentar och skriva det :) Behöver lite ny musik skulle jag tro, lyssnar bara på samma gamla låtar som jag alltid gör ^^

Filmtips är också bra om ni lämnar, vill ha massa nytt =D

Nu ska jag ta tag i disken och sen sätta mig här och löka igen. Trevligt va? :)
Ha de bra sålänge! Hejsvej :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag har också tänkt på att åka till usa och jobba som au pair, det hade vart skoj.. det som hindrade mig dock är pengarna.. de är cp dyrt :| usch haha.. ja plugga upp dina betyg Natha!! jag vet att du du är duktig om du bara ge dig fan på det! ;)

2008-12-10 @ 21:07:17
URL: http://michelle-h.blogspot.com/
Postat av: Nina

Michelle om man har fått en plats i usa som aupair så betalar oftast den familjen resan dit och hem :O

2008-12-11 @ 10:26:37
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback