Irriterad.

Ja, som rubriken säger, så är jag skapligt irriterad idag.
Vet inte vad det beror på, men jag blir irriterad på minsta lilla grej.
Speciellt irriterad blev jag på den äckliga jäkla extrasängen som skulle upp.
Hatar verkligen att ställa upp den, den är så jobbig. Och så har jag för litet rum, för trångt för att ställa upp den.
usch. Nu är den uppe iallafall!

Ska in i duschen när jag är färdig med blogginlägget, så att jag är klar när Emma och Anton kommer. Ska till Eurostop nämligen och shoppa om vi hinner, vilket jag verkligen hoppas. Annars blir jag arg.
Blöhp.

Efter shoppandet händer väl inte så mycket, antagligen chilla. :) Vi hittar säkert på någonting.

Nej, om man skulle börja ta tag i sitt liv och duscha,känner att jag behöver det efter striden med extrasängen. Höhö.

Have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback