Juldagen

Ja nu var julen snart över . Det går fort! :(

Är helnöjd med mina julklappar, fick detta

* Christina Aguilera parfym, bubbelbad och lotion
* Laptopväska
* Laptopbricka
* Gardiner
* Gardinstänger
* Presentkort på H&M för 300 kr
* 500 kr
* Sängkläder
* Hylla
Sen kommer jag inte på mer. Är iaf helnöjd:D

Nu sitter jag hos mormor och morfar och väntar på min morbror och hans sambo och min kusin :) Julmat igen :D
Mysigt..

Idag händer inte så värst mkt, ska iallafall hem till Bekke och ge fiskarna mat och ge hamstern vatten och mat :)
Annars blir det väl att ta det lugnt, kanske läsa någon bok om jag hittar någon jag vill läsa :)
Vill hänga upp mina nya gardiner och byta till dom nya sängkläderna och hänga upp min hylla, fast det får jag nog vänta med tills Magnus kommer, med att sätta upp hyllorna iallafall, för jag antar att han får hjälpa till :)
Frågade mamma nu, och nej jag får vänta ännu längre. Vad är det för mening med att få julklappar om man inte kan fixa med det ? Kommer ju bara ligga där hur länge som helst, det vet jag. BLir faktiskt ledsen.

aja nu orkar jag inte skriva mer ^^
Nu fick du lite att läsa iallafall Henrik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback