Julkänsla!

Nu börjar julkänslan smyga sig på en, med allt julpynt och så!
Sov hemma hos Bekke inatt, med Michelle, det var trevligt, gick och la oss vid halv tre kanske eller något, lite efter två?
Det var skönt att sova ut iaf, fast jag vaknade vid halv nio när Michelle var på väg att gå för hon skulle jobba! Stackare som inte fick sova ut så mycket, haha.
Men jag somnade iallafall om, sov till halv två, sen var det nog dags att gå upp kanske, kan ju inte sova bort hela dagarna eller vad tycker ni?
Fast det är ju skönt att sova dock..
Iallafall, så jag och Bekke vi satt och pratade lite om julen och så, sedan beställde vi pizza, tände lite ljus och satte igång filmen "Nu är det jul igen". Tror det är tack vare den som jag har fått lite längtan efter julen :)
Sedan lyssnade vi lite på julmusik och det var mysigt :)
Nu sitter jag dock hemma, och bloggar. Och chattar lite!

Det kändes bättre igår efter ett tag, behövde nog få ut mig lite aggressioner tror jag.  Nu är det iallafall bättre! :)

Idag fick jag min efterlängtade chokladkalender av mor! Fick äta fyra bitar haha!
Snart tänkte jag ladda ner lite julmusik och bara ladda upp inför julen, maha.
Det ska bli trevligt tror jag. ^^
Och hitta nån mysig julfilm, någon som har ett bra tips!? :D Får gärna ge mig tips på filmer överhuvudtaget!

Tänkte på en sak också.
Snackade rätt mycket med en person för ett tag sen. Så träffade han en tjej, och visst det skiter jag i för vi har aldrig träffats och jag känner inte honom, men han slutade snacka med mig, i princip.
Sen skickade han sms till mig och frågade om jag inte tyckte om honom? För att JAG aldrig skriver till honom?
Men hur roligt är det egentligen när varje gång jag skriver så är han bara kort i svaren?
Så jag skrev till honom nu, för att se om han var mer social. Nejdå,
Hur löjligt är det inte att han anklagar mig för att vara osocial och aldrig prata, när det är HAN som inte pratar?
Lite väl löjligt kanske :)

Jaja, nog skrivet här för stunden, ska ladda ner julmusik nu :D
Have a nice evening for now ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback