Kvällen.

Idag har inte jag gjort något vettigt kan jag säga er!
Om man tycker att rensa bilder från datorn hela dagen är vettigt, så jo då har jag gjort något vettigt, men inte annars.
Diskade innan också, så jo kanske NÅGOT vettigt, typ en grej.
Haha..

Har laddat ner två julfilmer som jag planerar på att se, kanske inte just idag men nån annan dag iallafall, för jag vet med mig själv att julkänslan kommer mer då.
Kanske åka hem till mormor och morfar med datorn och kika julfilm där, dom har så mysigt nu under juletiden! haha..

Imorgon ska jag leka med Bekke :D Hon ska baka cornflakes kakor och jag antar att jag får hjälpa henne? Jag ska iallafall va med henne =D

Tralala.
Klockan är faktiskt inte så mycket, 22.50 just nu, men jag börjar bli lite trött. Har knappt varit vaken i tolv timmar, det är nog mörkret, tror ni inte det? :)

Så nu ska jag väl bädda ner mig i sängen i brist på annat att göra... Kom hit och kolla film med mig? :D


En bild på mig som är nästan ett år gammal ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback