Måndag.

Bra start på dagen iallafall :)
Blev uppringd kvart i elva av bemanningsföretag eller något, och dom frågade om jag ville jobba på en förskola så jag sa ja såklart :)
Det blev bara att dricka kaffe, röka, klä på sig och allt det där, sen ringa mamma och be henne sätta in pengar på kortet då jag var tvungen att ta bussen och inga pengar hade jag.
Klockan fem i halv elva stressar jag bort till Nyhem för att ta ut pengarna, tror ni bankomaterna funkar då?
Nej, alla tre bankomater som finns där var avstängda, p.g.a risk för sprängning eller vad det nu var!
Så ja, klockan var tjugo i, och bussen hade jag missat, in på Hemköp snabbt som fasen och köpa en kitkat för att kunna få ut pengar, sen bort och vänta på bussen.. Jag kom några minuter för sent men det är nog rätt lugnt tror jag, dom var inte så sura iallafall.
Jobbade bara 3 timmar och 30 minuter, men man är nog rätt slö nu ändå haha.
Så lite pengar har man iallafall nästa månad.

Just nu sitter jag här och slappnar av, ska ta tag i disken snart tänkte jag, och mycket möjligt blir det städa, men det får vi se hur det blir. Det är nog mer mycket omöjligt att det blir städa för jag är inte pepp på det. Behövs visserligen bara damsugas men men. Det löser sig! :)
Disken måste jag ta itu med iallafall.
Annars blir det nog bara en slapp dag idag, precis som vanligt skulle jag tro. :)


På onsdag ska jag antagligen träffa Paui var det bestämt :D Det var längesen nu så ja, det är väl dags nu tycker jag:D

Jaha, just det ja, jag skulle nämna Peter i denna blogg lovade jag honom, det var värst vad man ska nämna folk haha..
Du är en lustig filur som har varit min "pojkvän" i ett och ett halvt år nu, haha.  Och du typ gillar att jävlas med mig, med att ringa och väcka mig, det är elakt... xD NU är du med i min blogg i mer än EN rad ;)

Nää, om man skulle ta och diska nu va? kanske ladda ner lite avsnitt av Criminal Minds, sen kanske ta ett varmt och härligt skumbad med tända ljus vid sidan om :) Kan behövas när man är slö :)

Ha de fint så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback