Nothing compares 2 u.

Undebartbra låt, Sinead O'Connor - Nothing compares 2 U. Ville bara meddela det :)

Sitter här hemma och degar innan jag ska bege mig till jobbet, är inte pepp alls på att jobba idag kan jag säga er.
Men, får se det från den ljusa sidan. Jobbar bara 4 timmar, så det är inte så farligt trots allt. Hoppas bara inte jag får någon jobbig undersökning..

Idag är det exakt 2 veckor till julafton! Mysigt värre :)

Gick hem till Bekke igår kväll, och vi tittade på Nu är det jul igen 2. Jag älskar dom filmerna, dom är så mysiga :)

Nu ringde Peter mitt i alltihopa och flummar. Har jag nämnt att jag är trött idag?

Aja, ska nog inte skriva mer är för seg ^^
Skriver kanske ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback