once more.

Nu är klockan 23.10 när jag påbörjar detta inlägg.
Gick och lade mig för ett tag sen för att sova, när Emma ville att jag skulle ringa så ja då gjorde jag det.
Nu kan jag inte somna igen, även ifall jag är jättetrött.
Så jag tänkte att jag kan likaväl skriva ett blogginlägg, som antagligen inte kommer vara så vettigt.

Har lekt med Bekke idag (: Det var mysigt, vi bakade snickers och cornflakeskakor!
Sedan tittade vi på film (Nu är det jul igen 3), man bara måste älska dom filmerna :)
Sen kom Michelle och vi följde med henne till Eurostop och handlade lite, sen blev det ut och gå :D
Det var trevligt, alltid lika trevligt att vara med er två (även fast jag var jättetrött idag:O )

Gick hem, bytte sängkläder fort som bara den, hoppade in i dushcen och så tittade jag på Criminal Minds, blev jättenyfiken på vad som kommer att hända, dom kan ju inte avsluta en säsong sådär, nästa börjar ju inte förrän i januari. Så jag laddade ner nästa avsnitt haha! Får kolla på det imorgon eller något, när man orkar så att säga..

Jag stör mig verkligen på isoleringen vi har här. Fönstrena är så jäkla dåligt isolerade ska jag säga, så det blåser alltså in luft i rummet TROTS att jag har stängt fönstret. Idag var dom här och skulle fixa det genom att sätta nån plåtgrej utanpå och blabla, men funkar det? Nej, tycker bara det är ännu kallare i mitt rum och så ska det inte va. Då kan hyresgrejen faktiskt betala min förkylningsmedicin när jag blir sjuk tycker jag!  Så det så.

13 dagar kvar till julafton. Jag kan lova er alla att natten innan julafton kommer jag vara uppe jättelänge, för jag kommer inte kunna sova. Om jag inte går upp jättetidigt dagen innan så somnar jag nog rätt fort kanske. Men iallafall, vi vet alla att det inte kommer hända. Jag kommer ligga vaken jättelänge och inte kunna somna, bara för att det är julafton. Har alltid varit sån, men det är ganska mysigt ändå:D

Aaah nu orkar inte jag skriva något mer!
Good night ppl!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag är faktiskt likadan när de gäller julen, det är något speciellt dagen innan, men med tanke på att jag ska jobba den 23 så lär jag väl däcka rätt tidigt ändå.. :P

2008-12-14 @ 19:28:59
URL: http://hasselberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback