sent.

Klockan är mycket, och jag hade skrivit ett LÅÅÅNGT blogginlägg i morse faktiskt, men det vägrar publiceras, vet inte vad problemet är.

Iallafall så har jag precis tittat på Cocktail, som jag har planerat på att se många gånger utan att det har blivit av. Nu blev det iallafall av och den är såå bra!

Jag tror jag börjar få känslor för någon. Inte bra alls då jag inte vet om han känner samma sak? Vilket jag inte tror. Men iallafall, shit happens!

Skrev ett kärleksbrev idag, har inte gjort det sen 1900 frös till is? Det var svårt ska jag tala om för er :)
Aja, klockan är alldeles för mycket för att jag ska orka blogga mer för tillfället!
Skriver imorgon antagligen, om det publiceras då, för de verkar ju inte funka sådär jättebra med sånt på denna sidan?

God Natt människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback