Snööö!

Vaknade, skickade sms till Bekke och hon ringde upp mig. Vi pratade en liten stund, och till slut säger hon "Nathalie, det har snöat inatt, det är helt vitt ute"
Jag trodde hon skojade, så jag klev upp ur sängen och tittade ut genom fönstret, och se där ja, det hade snöat :D
Nathalie blev glaaaaaaaaaaad:D Får bara hoppas att det snöar på julafton med, vilket är föga troligt men man kan ju alltid hoppas!
Idag ska jag nog sova hemma hos Bekke tror jag :)

Måste ta tag i vardagen idag också och städa mitt rum, det var ett tag sen jag gjorde det nu, börjar se förjäkligt ut!
Kan ju kalla det för julstädning kanske? :) Funderar på att ta upp min lilla julgran också, haha. Synd bara att jag inte vet var den ska stå :(

Nu är det bara 12 dagar kvar till julafton. Tur att dagarna går så snabbt säger jag bara. Jag vill bara att det ska bli julafton, äta massa julmat och umgås med familjen:D
Jag kan säga er att, har ni ingen julkänsla och ni är hos min mormor och morfar så kommer ni få tillbaka den! Haha

Nej om man skulle börja städa. Låter som en bra idé så har jag det gjort sen :)
Ni kan få en liten bild på hur fint snö är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback