Something's going on!

Jag sitter vid datorn alldeles för mycket :O

Men men. That's life ;)

Var på julshow idag som sagt. Det var skoj!
Alla var jätteduktiga tycker jag :)
Störde mig dock på folket som satt i publiken och inte hade vett och ettikett att hålla käften när dom skulle, och skulle hålla på hela tiden. Jag tycker det var störande, jag menar en liten flicka som uppträder och gör sitt bästa för att sjunga bra, mobbar man väl inte för att hon råkar nysa? Det är bara omoget.

Nu är klockan kvart i ett på natten, kanske ska gå å lägga mig snart.. Om jag orkar :)
Sitter och chattar lite , lyssnar på musik :D Just nu är det DJ Bongzor - On fire som spelas i lurarna, rätt skön låt faktiskt :)

Ne nu ska ja inte skriva mer för jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback