Söndag.

Idag är det söndag gott folk.
Nathalie är lite seg. :)

Ja i fredags så kom jag hem till Bekke och vi tittade på film, och snackade lite skit o sådär. Det blev trevligt :D
Igår gick jag hem på eftermiddagen, sen träffade jag Kenny en liten stund, och så kom Alexandra till mig, och vi gick hem till Bekke, och tittade på julfim. ^^ Som vanligt! Haha..

Sov till ungefär tolv, och nu sitter jag här. Alexandra gick precis hem så jag tänkte ladda ner nån film (om jag hittar), och samtidigt kolla på någon annan film :) Bara slappedag idag med andra ord.
Precis som vanligt.

Kanske skulle träffa Sebbe dock, fast jag vet inte när han kommer hem så vi får se helt enkelt hur det blir.
Har nog inget intressant att tillägga nu skulle jag tro.
Skriver kanske sen, nu blir det ta en cigg och en leta upp en film man kan tanka (:

Ha de fint!

Förresten, snön har försvunnit. :( Nathalie blev ledsen!
aja, nu ska jag sluta skriva. Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback