Tisdag.

Vill bara börja med att säga, hur kan jag alltid göra samma misstag när det gäller msn?
Jag installerade beta versionen en gång, tyckte inte om det, hade massa problem med att få tillbaka den vanliga.
NU gjorde jag det igen, varför? Joo, för jag tänkte väl att det programmet jag har på msn, plusprogrammet, det funkar säkerligen på den nya versionen. Men nej, varför tror jag det?
Självklart funkar det inte, och nu kan jag inte få tillbaka den gamla versionen av msn, måste kanske agera lite datornörd igen?

På tal om att agera lite datornörd igen, så gjorde min dator revolt mot mig igår.
Det kom upp en sån ikon om att det finns uppdateringar för min dator, vilket det har gjort rätt ofta nu för tiden, så jag tänkte att ja det är väl dags nu då?
Jag har windows XP på datorn, men så har jag vista-temat, och när uppdateringarna var helt klara,så hade mitt vista tema försvunnit. Nathalie blev inte glad, för hon hittade det ingenstans på datorn? För övrigt så var det dne KLASSISKA TEMAT som visades på datorn, vilket jag tycker är megafult.
Anyways, så datornördade jag mig litegranna och till slut hittade jag på internet fullt windows vista transformation pack, och det skulle visa sig fungera :) Så nu har jag vistatemat igen, me happy!

Har precis kommit hem från mormor och morfar. Varit uppe jättetidigt idag, för jag skulle till tandläkaren 8.20. Inte roligt kanske, men det var sista gången innan jag måste betala! Sen efter det så träffade jag Carro och Tina och Tina begav sig till skolan medan jag och Carro skulle till arbetsförmedlingen. Där tog det fem minuter kanske? Så vi begav oss till Sturegymnasiet och var med på Tinas lektion, det var roligt att få träffa Anders igen! Vi åt skolmat också, inte världens godaste mat idag men man fick iallafall något i magen.
Sedan gick vi in till stan igen, kollade lite på julklappar, och sedan träffade jag Emelie. :)
Vi gick en runda vi med, sen var hon tvungen att åka hem och jobba på sitt arbete som skulle vara inlämnat imorgon, men det var trevligt att ses den stunden iallafall :D
Åkte hem, diskade fort som bara den, så att inte mamma skulle bli sur idag igen, sen kom hon hem och sa att hon skulle till mormor och morfar. Jag ville följa meed, för mormor hon gör väldigt gott kaffe! :)
Det hela slutade med att jag och morfar vi satt och diskuterade digitalkameror, systemkameror, och massa annat, han visade mig alla sina kameror! Nu tänker ni, vadå ALLA kameror? Men, det är så här att min kära morfar är prylgalen, och han har väl en sisådär 6 kameror MINST. Och jag överdriver inte. Sådetså.
Iallafall, så hade mamma och mormor hemlisar för mig(julklappar till mig vill säga), och jag är massa nyfiken på vad det kan vara! Bara så ni vet.

Nu ska jag säga till Bekke att hon kan ringa om hon vill för det ville hon innan iallafall.

Imorgon ska jag jobba, bara så ni vet det.
Från 16.45 - 21.00. Kul va? Nej typ inte. Men vad fan, det är pengar. :)
Jaja, nu ska jag sluta skriva för stunden :)
HA DE BRA FOLK!

Här kommer en LITE oseriös bild på mig :D Bara så ni vet mohaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback