Tralala

Jaha, en dag har gått och jag sitter här vid datorn precis som vanligt.
Känns som om jag inte har mycket annat till liv, haha.
Jo nu ljög jag, jag har ju ett liv.
Men det blir lätt att man sitter vid datorn när man är hemma bara.

Inte långt alls till julafton nu.
På söndag ska jag och mamma sätta upp granen och klä den och hon snackade om att hon ville göra julskinka också, så det blir väl det också :)
Fast jag vill ÄNDÅ ha röda kulor i granen, mamma kör med guld. Inte lika juligt tycker jag! :(
Men vi är ju ändå hos mormor och morfar på julafton och dom har alltid röd jul :)

Min kära lillasyster ville att jag skulle skriva om henne här, men vad ska jag då skriva Emma?
Du vet ju redan att du är gay. .__. Och konstig? Eller.. Ja, konstig. (:
Men jag älskar dig iallafall. VI har alltid roligt när vi ses och nu kommer de dröja nån vecka innan vi ses men ni kommer ju på annandag jul (: Vad ska vi göra då?
Vi kan gå på bio :D Eller? Ja om vi har pengar. xD
Nu är du med (;

Kanske ska dra hem till Robban för han tjatar? Muppbarn -.- 


Ahapp nu ska jag inte skriva mer! (:
Hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback