Back again

Ja nu sitter jag här igen och funderar på vad jag ska skriva.
Vet inte om jag kommer på något dock. Så det blir nog en någorlunda flummig blogg idag.
Sitter hemma hos mormor och morfar just nu, ska sova här inatt.
Händer väl inte sådär jättemycket här, men jag hade ju sagt att jag skulle komma till dom någon dag så idag kunde ju bli den dagen tänkte jag:)
Sitter och mumsar på godis och lyssnar på musik.

På tal om musik, jag vill ha ny musik. Har ni något tips? Säg till isånafall! Behöver massa ny musik. :)

Funderar på hur jag vill att min blogg ska se ut, hur min header(eller va de nu heter) ska va o sånt där. Sandra ska hjälpa mig med designen :)  Snällt tycker jag :D

Hmm. Jag har ont i magen, det är inte bra =/ Går väl över så småningom antar jag :)

Annars då?
Ska hem från mormor och morfar imorgon. Då ska jag städa hela lägenheten tror jag, så mamma blir glad när hon kommer hem, :) Hon förväntar sig nog ändå att jag ska städa haha. Men men. Kan ju chocka henne genom att faktiskt göra det. Är rätt dammigt och så. Hinner nog det innan tisdagen anländer skulle jag gissa på. Om jag inte är alldeles för seg.

Jag stör mig på vissa människor.
Människor som tycker att om man blir tillsammans med någon så ska man inte ha några kompisar av det motsatta könet.  På grund av att vissa människor drar alla över en och samma kant, att ens partner kommer ha sex med sina kompisar av det motsatta könet. Det är ju helt givet att mna har sex med sina vänner?
Herregud. Visst att man har svårt att lita på någon.
Men varför skulle man ge upp sina vänner för ett förhållande?
Har redan gjort det misstaget. Aldrig mer.
jösses

Nu ska jag leta upp bilder!


This time I wonder what it feels like
To find the one in this life
The one we all dream of
But dreams just aren't enough

Kommentarer
Postat av: sandra-lie

har fixat din blogg nu :) hoppas du blev nöjd! kram

2009-04-13 @ 01:07:36
URL: http://sandraliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback