BLÖHP!

Jag har jättetråkigt.
Så tråkigt att det känns som om jag får ångest.
Finns ingenting att göra!
Sitter och spelar wordchallenge på  facebook, har gjort det i några timmar nu.
Roligt va?
Det är fint väder, jag vill ut.
Blä.

Och jag vill ha ny musik, men ingen vill skicka någon bra musik till mig, det är jätteilla.
Jag BEHÖVER ny musik gott folk. Fatta det!

Jag vill åka utomlands (: Eller, ja. Ja det vill jag.
Sen vill jag bli miljonär, jag vill ha hund, jag vill ha nya skor, en kamera, vill resa jorden runt,
ha nya kläder. Jag vill så mycket.

Det är så mycket man vill ha här i livet, har ni tänkt på det?
Man är så himla girig. Man ska bara ha och ha och ha.
Jag säger inte att jag inte är sån, för det är jag. Jag vill ha så jäkla mycket saker hela tiden. Men jag får inte hälften av det jag vill ha. För jag vet att jag har inte råd, och jag kan inte få allt av mamma heller.
Min fråga är dock, varför blir det så? Varför blir man så himla hång, och bara ska ha massa jävla saker hela tiden?
Vi är alldeles för beroende, beroende av datorer, mobiler, mp3, kameror och alla såna där prylar.
Jag vet själv, när jag ser något nytt, till exempel en mobil, så blir jag helt galen och vill ha den för att jag tycker den är snygg. Jag vet att ser jag ett par snygga skor, så blir jag jätteextalterad men kan ändå inte köpa dom för dom är oftast så dyra och inte har man råd med att slänga ut hur mycket pengar som helst varje månad. Ser jag en kamera vill jag ha den, och jag vet att jag inte kan få den, såvida man inte sparar pengar, vilket jag är sämst på.
Någon mer än jag som är kass på att spara pengar? Så fort jag får pengar, så ska jag spendera dom.
På onödiga saker, jag vill kunna spara, så att man liksom har pengar, men det funkar inte, speciellt inte då jag röker och blir galen utan cigg och ser att jag har pengar, då köper jag cigg.
Tur att jag inte har ett öre kvar nu, kan passa på att sluta, får hoppas jag klarar det denna gången bara. Blir lite jobbigt annars.
Nej, det där med att man är så girig, det är synd att vi har blivit så giriga. Tänk förr, då hade man inte hälften av grejerna vi har idag, och man klarade sig.
Får vi ett strömavbrott idag så blir vi galna, herregud, INGEN EL! Vad fan ska man göra? Världen går under?
Haha, fan vad illa, att det kan ha blivit så. Det var ju inte längesen dom levde utan el och fick använda sig av eld för att bli varma.

Jisses. Nej,  det är inte bra det här. x)

Nu ska jag sluta skriva..:)
Ha en rolig kväll, ha lite kul åt mig med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback