Gammal musik

Det är spotify är faktiskt nice, man hittar låtar som man inte har lyssnat på sen evigheters evigheter.
Lyssnar på 2pac - Changes. En av mina gamla favoritlåtar, tro det eller ej ^^
K-Ci & Jojo - All my life också.
All musik finns ju där, asnajs!

Sitter och väntar på Kenny just nu.  Tralala.

All my life är ju så fin!

Nä men vet du vad - yo  fan. asså jag har tråkigt ^^
Nu får Kenny skynda sig.

Kanske ska smörja in mina händer? Dom är torra.

Just det, på tal om att smörja in!
Jag hittade ett gel och shampo för psoriasis på någon sida. Och tänkte att jag skulle beställa det, menneh det kostar 219 kr för en sån gel och 219  för shampoot. Det har vi inte råd med nej.
Får gå till apoteket och kolla med dom vad dom säger. Om det finns något där kanske. Jag måste alltså få något mot det här! :O Haha- blä.
Var glada för att ni inte har psoriasis!

nu ska jag sluta skriva.
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback