here i am, looking back.

Jag vill inte vara där borta.
Jag vill verkligen inte.
Hon gjorde fel som sa att jag är jätteframmåt och positiv och blablabla. JÄVLA SKITSNACK!
Jag är blyg och inte alls så jävla positiv som hon sa till dom.
Varför sa hon så?
Dom förväntade sig en tjej som vågar ta för sig! Jag är en tjej som tittar på i bakgrunden.
Jag trivs inte där. Kanske hade gjort det om jag känt mig mer välkommen.
Det gjorde jag inte ens första dan. Jävla stela är vad dom är.
Vågar knappt prata med dom förfan. ÅH!
Jag hoppas inte jag får vara där längre än tre veckor. Får ju inte välja själv, utan det väljer dom, och jag hoppas att jag inte får stanna. FÖR JAG VILL INTE VARA KVAR!
Jävla bajs.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hey baby, det kommer lösa sig ^^

Stöttar dig i alla stormar ju, btw vill du ha kaffe? Skall ta o hämta en kopp nu



Keep it up ^-

2009-05-01 @ 01:15:48
URL: http://www.metrobloggen.se/skitsnack
Postat av: Anonym

Jag förstår inte vad du klagar på egentligen, du har skrivit tre inlägg om hur du inte vill vara där, och att dem inte tycker om dej. Alla kan inte gilla dej förstår du väl. så e d bara och så länge du e på en arbetsplats och beter dej på ett proffesionellt sätt spelar d ingen roll vad fan alla tycker. Du e inte där för deras skull. Så tänk om. Verkligen, du e inte ensam om att känna dej utstött, och många har d jobbigare så sluta klaga och tänk positivt och visa framfötterna!

2009-05-01 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback