I could not ask for more

Första dagen på praktiken idag.
Hade förväntat mig att det skulle vara roligare, men men.
Har ju bara varit där en dag så ska ge det en chans.
Går jag ur så får jag inga pengar och därför måste jag stanna kvar haha.
Jag saknar Andersbergsskolan. Där trivdes jag från första dagen!
Men det är antagligen för att jag kände personalen sen innan också.
Ändå.... Jag vill vara där.
Så jag pratade med Karolina och hon skulle skicka in nånting till facket och så kommer det ta några veckor och blabla, så får jag vara där så kommer det knappt vara lönt haha. Men ändå:(

Jag har jätteont i mina tänder. Tror jag har bitit ihop för hårt.
Och snart ska jag sova.
Eller något.
Orkar inte skriva mer.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback