Jävla bajs.

Jag har bestämt mig för en mobil nu.
När jag ska beställa den, då går det inte!
Varför?
Nej, för att jag står redan på ett abonnemang åt min mamma och det går inte att beställa fler än ett abonnemang via deras shop.
Kul va?
NEJ!
Det är bra om alla andra får det dom vill men jag ska fan inte få det.
Dagens jävla i-landsproblem.
Hatar sånt här.

Klart att det blir så här. Alltid. Bara för att det är jag. Kan svära på det.
Usch, nu är jag fan inte glad. Rätt ironiskt ändå. GAH!

Kan ju skita i mobilen istället. Det är lika bra, för jag kommer ändå inte kunna få något jävla sugit skitabonnemang.
Och inte fan har jag råd att slänga ut typ 2000 kr på en mobiljävel heller. Och mamma tänker inte heller slänga ut något.
Tack för den liksom. Hon får det hon vill ha. Och jag är för jävla snäll mot henne och ställer mig på ett fittigt abonnemang.
Hade jag inte gjort det hade jag fan kunnat beställa det. SKITHELVETE!
Nu klagar jag hela tiden men det kommer jag fortsätta med också. BLÄ!

Telenor vill jag inte ha, det är för dyrt, och tre vill jag inte heller ha egentligen. Bara för att jag bestämmer mig för en sak, så går det inte. Alltid så.
SUGIT ÄR VAD DET ÄR!

Nu tycker ni säkert att jag är skitlöjlig som blir arg för en sån skitgrej, men för mig är det faktiskt ingen skitgrej.
För det första så är mobilen som jag har nu inte ens min, den ska jag lämna tillbaka och det ska jag göra denna månaden.
För det andra, så blir det alltid såhär när jag har bestämt mig för något. Det skiter sig alltid.
blä på det.
Nu ska jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback