Miles away.

Ingen aning om vad jag ska skriva här egentligen, men kan ju alltid försöka komma på någonting.

Igår var jag, Michelle, Nina, Martina och Sanela på stranden och grillade :)
Det var mys! Synd bara att det mörknade så snabbt och kylan kom hur snabbt som helst.
Men man får ju tänka på att det trots allt faktiskt inte är SOMMAR än, det är ju bara april ^^
Trevligt var det iallafall:D

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, suttit i pyjamasen halva dan, suttit vid datorn i princip, lyssnat på musik och ja. Det vanliga liksom.
Sen kom jag på att jag kan faktiskt inte gå i pyjamas HELA dagen, så jag klädde på mig, i hopp om att något roligt ska hända. Det har det inte gjort, men klockan är ju bara 4 så vet ju inte hur det slutar :)

Jag har kommit fram till att jag saknar vår gamla lägenhet! Den var så stor och fin.
Nu har vi inte bott i den på typ 7 år eller någonting men ändå. Växte ju faktiskt upp i den lägenheten haha.
Jaja, det är inget man kan göra åt nu :)

Hm .
jag vill skriva på min berättelse, dock vet jag inte vad jag ska skriva. Har tappat all inspiration.
Kanske måste må dåligt för att kunna skriva på den?
Vet inte, men då skiter jag hellre i att skriva. För jag vill må bra :)
Vem vet, kanske får skrivlust snart igen. :D

Humhum. Nu vet jag inte vad jag ska skriva..
Skriver kanske sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback