ojoj

ja har varit på ung i fokus nu.
på måndag börjar jag min praktik, den håller på till den 15 juni.
wiie. eller något.
jag är trött.
tycker inte om att gå upp tidigt om man är tvungen till det. man hinner ju inte ens vakna.
sen är det en annan sak om man vaknar självmant och inte kan somna om men har man satt klockan så känner man verkligen olust till att gå upp, det är då sängen är som skönast.

alltså, jag vill inte ha praktik! jag vill tjäna pengar isånafall, men inte praktik.. hur roligt är det att typ jobba röven av sig för 3000 kr i månaden?
de är ju bättre än ingenting visserligen men ändå. tycker man borde få lite mer faktiskt.
aja de e inget att göra åt nu, jag är bara trött haha.

kanske ska ta något att äta. eller sova en stund.
det märker vi.
skriva orkar jag inte mer nu.

see ya!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja det känns fattigt men bättre än inget. Tänk när vi bara fick 950 kr för att gå i skolan i en hel månad ;) hah

2009-04-21 @ 10:52:35
URL: http://michelle-h.blogspot.com/
Postat av: sandra-lie

Vart ska du praktisera? :) Hoppas du kommer trivas ialf!

2009-04-21 @ 11:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback