Slowly turn away..

Åh gud jag har inte gjort mycket vettigt idag men ändå känner jag mig helt död.

Lite vettigt har jag gjort, sökte in till Komvux idag. Nu är det bara att hoppas på att jag kommer in :)
Och denna gång ska jag fan sköta mig, jag ska göra mitt bästa och tänker inte strunta i något.
Jag menar det är ju ändå jag själv som valt att gå en utbildning till. Då får jag fan kämpa också:)

Jag har kommit fram till att jag är en rejält misslyckad kock.
Jag kan verkligen inte laga mat.
Skulle göra spaghetti med sån pasta carbornara sås idag,
spaghettin gick väl bra.
Sen skulle jag göra såsen.
Tar påsen ur paketet, ställer paketet in i skafferiet.
Kommer på att jag inte vet hur man gör, tar ut paketet , följer instruktionerna och börjar smälta smör. Ska PRECIS hälla i mjölken när jag inser att det är fel såsförpackning jag tagit ut från skåpet.
Hade inte tagit carbornara saken utan jag hade tagit champinjon förpackningen!
Det jag fortfarande inte inser nu, det är hur jag kunde ta fel på dom.. Carbornaraförpackningen var röd medans den andra var grön.
Jaja, har kanske blivit färgblind nu med haha.
Well well, fick göra om allt. Det blev inte gott ändå!
 Lite tråkigt, men förstår nu varför jag aldrig lagar mat :)

Jag fick min nya mobil idag!
Den är så fin så fin. Och jag blev glad.
DOCK! Så krånglade det när jag skulle hämta ut den, SJÄLVKLART?
Skulle ju betala 200, eller ja mamma skulle. Och så hade posten gjort fel och inte skrivit in något belopp där och där stod hon stackars tanten och krånglade med det i 20 minuter innan jag fick den.
Usch. Bara för att det är jag. Haha.

Imorgon ska jag till Ung i fokus på morrnen och titta på film, sedan så blir det grillning med tjejerna! :) Mucho trevligt!
Nu ska jag inte skriva mer :)

Jill Johnson - Angel of the morning. Så underbart vacker låt :)


Jaja!
Ha en fin kväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback