smiling just to see..

Idag är jag trött.
Sov ju hos mormor inatt, hon väckte mig halv elva helt hysterisk om att jag måste skynda mig för att hinna bli färdig.
Jag blev klar före dom.
Sen åkte vi till Ulrik, Helena och Moa:)
Åt mat och promenerade och sen åt vi glass:)
Nu sitter jag här hemma, lyssnar på musik och slappnar av.
Ska väl börja städa snart om jag orkar. Är verkligen trött!

Annars händer inte så mycket.
Mamma kommer hem imorgon.
Och jag ska ha städat innan dess.
jävla snack om denna städningen alltså.
haha.

jag känner mig lite som en sur gammal tant.
när jag kom hem så gick jag ut på balkongen och rökte, och nedanför vår balkong så håller dom på och gräver och fixar.
iallafall, så var det några ungar som sprang där och lekte, trots att det är avspärrat där.
skällde lite på dom och sa att dom får faktiskt gå någon annanstans.
efteråt kände jag mig jättegammla hahaha.

nä nu ska ajg inte skriva mer.
ha en bra dag eller något

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha låter som mig. Var med om en liknande sak idag när jag stod på balkongen.. skrev lite i min blogg :)

2009-04-14 @ 00:04:57
URL: http://michelle-h.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback