Sommar & sooool

Jag har börjat lyssna på Markoolio jättemycket.
Han är så skön den snubben, kommer nog aldirg sluta tycka det.
På tal om det.
Var flera stycken som sa att det bara är små barn som lyssnar på sån musik och att det är töntigt.
Måste det vara töntigt för att man lyssnar på musik som man lyssnade på när man var liten?
Tycker DET är töntigt om något, man lyssnar väl på vad man vill?
Visst om man inte tycker det är bra, det dem andra lyssnar på men det betyder inte att dom är töntiga för att dom gillar den musiken.
Det är löjligt :)

Träffade Daniel idag, han hämtade sin mobil :)

Blir väl bara att sitta här och slappa som vanligt och försöka att inte bli röksugen. Har rökt idag, två cigg tror jag. Men nu kommer jag inte kunna röka mer, eller jo om jag tjatar på mamma att jag ska få men jag ska försöka låta bli.
Kommer aldrig kunna sluta annars. Men jag säger inte att jag SKA låta bli, för då funkar det inte. Lika bra att säga att jag ska försöka. Blir bättre då :)

Fixade spotify idag :)
De e rätt nice, man hittar så mycket musik haha.

Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva :)
Ha en fin dag.

- I'd love to go back to when we played as kids but things changed, and that's the way it is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback