Söndag.

Idag har det varit jättetråkigt väder, så jag har legat i sängen hela dagen. ^^

I fredags var jag med Tessan ett tag ju,sen blev det så ska det låta för hela slanten. Men det var inte så roligt, brukar vara mer ös där. Men men.
Igår var jag med Tessan, Mia, Yasmine, Linda och Simon. Vi grillade, sen tittade vi på film, trevligt :)

Idag har jag som sagt legat i sängen hela dagen, kollat på film.
The deep end of the ocean & Crossroads blev det. Bra filmer :)
Nu har jag precis sett Criminal Minds, funderar starkt på att ta mig ett bad. Var längesen jag gjorde det nu ju.
Sen blir det väl läsa eller något annat, har inget att göra. ^^

Imorgon ska jag in till stan med Michelle, kolla runt lite, sedan ska jag träffa Alexandra en stund :) Mucho trevlans!
På tisdag ska jag upp tidigt. Möte med Karolina. Och sen kommer mormor.
På onsdag åker mamma till Vanneberga, men jag stannar hemma. Orkar inte sitta där själv nästan en hel vecka då Anton & Emma är hos sin mamma och kommer bara till Magnus på fredagen och sticker på söndagen igen. Inte så roligt kanske.
Men men. Det löser sig :)

Nä, om man skulle ta ett bad, om inte annat för att bli lite fräschare. Och byta sängkläder också kanske. Yäyä.

Wellwell. Nu ska jag iallafall sluta skriva.
Hoppas det är fint väder imorgon! :D
See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback