Städastädatstäda

Vill börja med att säga tack till Sandra som hjälpte mig med designen o headern o allt va de nu heter.
Jag blev helnöjd och det är skitsnyggt :D Tack!

Jag orkade inte städa igår, så jag får ta allt idag.
Typ nu egentligen, men jag fastnar vid datorn hela tiden, smart av mig.
Måste äta lite och sen ska jag ta tag i det.
Mamma är på väg hem och måste bli färdig innan hon kommer.
Det är inte lätt alltid.

Jag har bestämt mig nu, det blir halebop. Tror jag iallafall, haha.
Men det låter som det bästa. Men då får jag ta det i 24 månader.
Jaja, det löser sig.

Annars händer inte så mycket skulle jag tro.
Jag gillar vardagskvällar. För då kommer  NCIS och jag gillar det :)
Här ser verkligen förjävligt ut.
Men det går nog snabbt att städa när man väl kommer igång.
Brukar göra det iallafall.

Ny musik behöver jag ju som sagt.
Fick några låtar igår, men dom är ju ganska gamla så att säga.
Men alltid roligt med musik :)



Nu ska jag städa. Tror jag iallafall :P
Skriver kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback