Städdags.

Jag ska nu ta tag i disken och tvätten som mamma inte tog igår.

Tänkte bara blogga lite.
Jag har kommit fram till att jag måste ta detta på allvar med att sluta röka.
Haha, försöka duger ju.
Jag är röksugen hela tiden bara för att jag vet att jag inte kan röka.
Igår var det inte så jättefarligt men så fick jag cigg av Kenny, och sparade två tills idag, klart har jag rökt upp dom!
Jag är alldeles för svag när det gäller rökning, vet inte varför, jag vill ju faktiskt sluta.
Men det känns som om jag kommer sakna det på ett sätt.
Men det är väl en vanesak, går nog över om jag bara ger mig fan på att sluta med skiten.
Det gynnar ingen om jag fortsätter med det.

Well well. Jag vet att jag kan klara det om jag bara kämpar.
Det är ju inte lätt.
BÖRJA ALDRIG RÖKA!
Ändå sitter jag här och trånar efter cigg. BLÄ! :(

Det är fint väder nu iallafall! Det har det varit ett tag, skönt faktiskt.

Jag ska ju börja på praktik enligt dom på Ung i fokus, men det roliga är dock att jag har inte hört från Karolina, hon skulle ringa. Det har hon inte gjort, så nu börjar jag tycka att det är onödigt att gå ut på praktik då skolan slutar om typ en och en halv månad, haha. Mycket givande praktik va?
Tycker det är rätt roligt ändå, för när jag var på praktik på andersbergsskolan så ringde det en tjej från arbetsmarknadsenheten och sade att jag fick inte vara kvar på grund av regler och blablabla. Fick veta att det var Karolina sist jag var på ung i fokus. Haha. Världen är liten :)

Jag har kommit fram till att jag vill ha en diskmaskin. En sån där liten som man ställer på diskbänken. Det hade varit nice, slippa diska för hand för det är fan det tråkigaste jag vet. MEN DET MÅSTE JU JAG FIXA! För mamma är ju så trött när hon kommer hem och då skapar hon ännu mer disk, för att jag ska ha något att göra. Haha. Lame.


Jag saknar skolan.
Alltså, ja. Det gör jag.
Läste i min gamla blogg när jag hade skrivit innan vi skulle ta studenten. Jag längtade hur mycket som helst till studenten och att få sluta skolan.
Det skulle jag inte ha gjort, för det var så jäkla lätt i skolan. Det var en trygghet man hade, att man hade någonting att gå till varje dag. Det är rätt otroligt hur snabbt tiden går ändå. Snart ett år sen.
Nu är det bara arbetslöshet och man sitter typ hemma hela tiden. Gör ju ingenting vettigt, herregud.
Well well. Allt förändras ju. That's the way it is, höhö

Jag vill måla mina naglar så det ska jag nog göra så fort jag har hängt upp tvätten och diskat och klätt på mig för jag sitter fortfarande i pyjamas. Klockan är snart kvart i tre och jag har inte kommit längre.
Datorn är för farlig för mig
Måste nog plocka iordning i rummet också.
Jag skulle vilja möblera. Men det går inte. Blä.
För litet rum!
Men men. Så är det.
Nu ska jag sluta skriva :)

- I'm going crazy just thinking about you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback