trötter.

var ute och gick med Michelle & vi gick ungefär en mil.
jag säger då fan vad vi är duktiga!
är riktigt stolt över oss =D

nu är jag dock jättetrött, känner mig som han där i snövit, han som kallas för trötter.
litegay.

imorgon ska jag till ung i fokus för jag har tydligen fått praktikplatsen. roligt va?
upp halv sju, woho, vara i stan klockan nio. mammamia.

nu ska jag typ göra mig iordning för sängen för jag typ är typ skittrött typ och typ somnar snart typ.
btw, undrar om ncis kommer idag.
japp, det gjorde det. 23.35 för den som ville veta!
det ska jag titta på, såvida jag inte somnar. vilket jag tror jag kommer göra..

nu ska ja göra mig iordning!

GODNATT FOLKET = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback