Vilken dag!

Idag har jag haft en bra dag=)

Dagen började med att Michelle ringde och väckte mig, så fick jag gå upp och göra mig iordning.
Sedan cyklade jag till henne, och vi gick ner mot stranden.
Vi var ute och gick i två och en halvtimme.
Sedan vandrade vi bort till Nyhem, där hon köpte nässpray och sen gick vi in på hemköp där köpte hon massa frukt typ.
Det var jäkla gott ska jag säga, var hungrig..:)
Sedan vandrade vi hem till henne, där bjöd hon på köttsoppa, och knäckebröd!
Det var också gott haha.

Efter deeeeeeeet, så tittade vi på Patrik 1,5, spelade Wii Fit, och Guitar hero!
En heldag med Michelle alltså. Helt bra dag tycker jag:D
Kom hem, och kände mig jätterastlös, så skickade jag sms till Daniel o ville ses men han orkade inte cykla nånstans och jag kom på att jag behöver varva ner ^^
Så nu sitter jag här och känner mig trött haha.

Men det har varit skönt att ha en heldag med Michelle.
Man märker ändå hur länge vi har känt varandra om man tänker efter..
Ända sen jag började gå i princip. ^^
Det är min äldsta vän, och den som känner mig bäst.
Och då menar ajg BÄST. Känner mig utan och innan.
När vi diskuterar så kan det låta som om vi bråkar, men de gör vi inte^^
Det är roligt. Och jag vet att jag kan med all säkerhet prata med dig om saker som inte får komma vidare och jag vet att det stannar hos dig.
Det jag vill komma fram till är att du är verkligen en jävligt bra vän!

Nu ska jag hitta på något annat, vad nu som finns att göra mer än att nörda sig vid datorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback