090804, kväll!

Puh, nu har man städat klart.
De va inte nådigt så äckligt här var, usch!
Men med mycket vilja och tuggummi så klarar man det, haha.
Kändes som ett träningspass då ja svettades som en idiot under tiden.
Antingen så är de ansträngande, eller så är ja allmänt lat i vanliga fall.. =)

Hum, nu är de bara en grej kvar, och de är att byta sängkläder!
Sen ska ja in i duschen innan ja ska lägga mig... Och voila! Ja kommer somna gott inatt!
Hoppas bara ja orkar kolla på NCIS! (nördnördnörd)
De gör ja, för de är så bra :D
Hihi.

Ja e verkligen trött!
Funderar på att ta macka med räkost eller skinkost på, eller varför inte två mackor så man kan ha bägge delarna !
Smart smart...

Haha, alltså, ja tänkte på en sak nu..
När ja ska skriva "Ja e klar", så blir de "Ja e klart nu"
Men när ja ska skriva "De e klart" så blir de "De e klar"... Varför lägger ja till ett T där de inte ska vara ett, och varför missar jag ett där det ska vara ett? Hmm.. Dagens i-landsproblem.

Det märks att ja är trött va? =/

Nej nu ska ja göra mig en macka, kanske lite yoghurt till :D
Åh... Måste handla de imon!
Jaja!
Ha en fin kväll!

Hejhej!


Btw, här e en väldans gammal bild på mig;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback