090806, godmorgon!

Japp, morgon är de verkligen. Klockan är just nu tjugo i nio, ja vaknade vid åtta då Sara stod och plingade på dörren.
Bara att gå upp.
Ska snart göra mig kaffe tänkte jag.. Har ont i ögat också av någon anledning.
Alexandra ligger fortfarande och sover, de hade gärna ja också, men ja kan inte somna om igen.. Jaja, kaffe blir säkert skitbra!

Igår kväll cyklade ja å Alle in till stan å träffa jocke, vi satt vid najaden en stund och snacka o sådär, sen blev de kallt så vi stack hem till honom..
Blev astrött när ja satte mig i hans soffa så kort därefter cyklade vi hem hehe.
Har sovit skitskumt inatt, är verkligen inte van att dela säng me någon haha.
Ohwell.

Ida händer inte så mycket tror ja.. De är fint väder, så sitta inne ska vi INTE göra iallafall!
Måste iväg och handla iallafall, sen vet ja inte.. De löser sig alltid!
Väntar bara på att tiden ska gå så att Alle vaknar, haha, tror inte hon hade uppskattat om ja väckte henne nu,
fast hon kanske vaknar av allt oväsen där ute. Om inte annat väcker ja henne om en timme :) Hela dan kan hon inte sova!
Jaja, nu ska ja sätta igång lite kaffe!
Ni får ha en underbart bra dag i solen (Hoppas ni har sol hos er också!)
Hejhej



Här kommer en gammal bild på mig å Alle.. ^^ Typ lite över ett år gammal, då var ja korthårig, och Alle va svarthårig! De va tider de. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback