090807, godkväll!

Åh gokväll på er gott folk ^^

Var ute och gick me Michelle förut, och de va så grymt varmt.. Ja är nog mer den typen som gillar att vara ute och gå i kylan om man ska gå långa promenader.
Men sällskapet var ändå trevligt, som vanligt!
När ja kom hem så tänkte ja faktiskt diska o så, men ja blev så grymt trött så ja satte mig framför datorn (otippat värre?) och tittade på NCIS (ännumeraotippat?)
Och sen helt plötsligt var klockan typ halv elva.. Haha!

Sitter bara och chattar lite nu, ska snart krypa ner i sängen och kolla lite på tv tänkte jag :)
Sen ska ja somna..

Och sen får vi se va som väntar mig imorgon, ja har då ingen aning iallafall.
Tar dagen som den kommer.. =)
En sak vet ja iallafall, och de e att ja lär diska!
Annars ruttnar väl lägenheten eller nåt av stank haha

Näe men hum.. Ja vet inte va ja ska skriva mer!



haha, hittade denna bilden på datorn för ett tag sen..
Tror ja tog den 2006 eller något sånt, men herrejisses, ja känner knappt igen mig själv?
Om ni jämför den med denna liksom



Ganska kul att se hur mycket man har förändrats :D
Ja tycker iallafall att ja har förändrats =)
Jaja, babbelbabbel

God natt gott folK!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback