090816, söndag.

Efter en natts orolig sömn vaknar man jättetidigt fö ratt grannens ungar står och gapar där nere.
Jättemysig morgon att vakna till, nej.
Som tur är så är det inte regn idag. ÄNNU!

Jag vet inte vad det är som händer, jag har en fet klump i magen och har haft den där sen igår.
Kan inte få grepp om va de är.
Vill inte känna såhär.
Försvinn..


Idag ska jag städa. I brist på annat.
Kanske tar mig en promenad senare, vet inte än.
Musik i öronen hela dagen kommer det nog att bli iallafall, eller ncis.
Jag ska stänga inne mig själv och mina tankar idag, och jag orkar inte vara social.
Säger jag nu för att jag är nyvaken men ja, det löser sig nog.

Ska försöka äta lite frukost nu iallafall.
Hejdå!

I'm my own worst enemy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback