dåligt.

Gomorron.
Vakna nyss och ingen bra start på dagen!
Skulle ha passat Hampus men tydligen så "har det löst sig".
Kul att man har sett fram emot det hela veckan och sen i sista minuten så löser det sig och jag inte får veta något förrän så sent. Kulkulkul.
Nä, lite dåligt tycker ja.
Så svårt är de ju inte att smsa och säga till i tid, så att ja kan förbereda mig på annat.

Jaja. Nog om det.
Blev en liten utgång igår kväll men då ja skulle ha passat lilleman idag så tyckte inte ja att ja skulle dricka så mycket och då fick ja ont i huvet o va trött men ja hade ändå trevligt mestadels av kvällen iaf. Till slut blev ja så trött att ja blev jobbig!
Gick ut med Benjamin & Michelle, träffade Nina & Jonte där ute också.
Så tack för en trevlig kväll även om ja inte va så rolig igår.

Ida ska ja kanske träffa Paui tror ja, annars händer nog inte så mycket.. Ska hem till Michelle också å lämna tillbaka hennes tunika och hämta mina kläder ^^

Jag är sugen på att äta något nu så det ska ja göra.
Kolla lite på NCIS också så kanske man vaknar.
Och förhoppningsvis så blir man på bättre humör.
Tydligen ska ja också hjälpa till att rensa i källaren men ja har ingen aning.
Nä nu går ja härifrån.
Ha en fin dag,
hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback