Ofattbart.





Va inne på facebook nyss, och Michelle hade skickat förfrågan från causes.
Kollade på ena videon och sen på en till.
Måste säga, det gör så fruktansvärt ont i mig när jag ser det.
Tårarna kan jag inte hålla inne, hur kan man göra något sånt mot ett litet barn?
Hur kan man ens få för sig att slå ett barn som inte har gjort någonting fel?
Ett oskyldigt barn.
Det gör ont i hjärtat, verkligen.
Samtidigt blir jag så himla arg!
Den första videon till exempel, som handlar om den lilla flickan.
Om dom nu visste att hon blev misshandlad, varför ens få för sig att skicka tillbaka henne till sin mamma?
Var fanns hjälpen när hon behövde det?
Systemet verkar inte fungera någonstans, förutom när det verkligen är för sent.
Då passar dom på, men inte medans det fortfarande finns en chans att rädda Kelsey som hon heter?
Jag mår illa. Att man ens får för sig något sånt, det måste vara en DJUP störning hos dom som misshandlar barn.
Usch och fy.
Hemskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback