regn`?

ja skulle vilja tillbringa detta inlägget åt att prata om hur mycket ja avskyr regn.
iallafall största delen av inlägget.

cyklade in till stan och fikade med magda på vattenporten (mer känt som gamla waynes)
de va trevligt!
sedan gick ja in i några affärer o kollade, skulle cykla hem efter detta.
de hade regnat lite när vi satt inne på vattenporten men så slutade det.
tror ni inte att det börjar ÖSA ner när ja ska cykla hem?
och nu överdriver ja verkligen inte.
ja hade på mig mina vita "seglarskor" som ja kallar dom,  och dom var de vattenpölar i, och mina strumpor va genomblöta,
mina jeans också, ALLT på mig va genomblött.
fy helvete säger ja bara, hängde upp kläderna nu och de bara droppar ner i badkaret,
usch.
regn kan va mysigt IBLAND, OM MAN ÄR INOMHUS!
inte när man är ute och cyklar, de funkar inte för mig.
till och med mina underkläder är dyngsura! de e fan illa.
nej, ja tycker inte om regn.
som tur va så var ja ju på väg hem, så de va bara att ta av sig kläderna!

de va de första ja gjorde, sen ringde ja michelle o fråga om vi verkligen skulle cykla in till stan ikväll om de är sånt här väder.
men de blir nog bussen isånafall. haha

nu ska ja hitta mig någonting att äta!
Michelle kommer hit vid sjutiden så de e bara o göra sig iordning.
hoppas att de ljusnar upp så man slipper slösa pengar på buss och taxi sen =P
ohwell.
nu vet ni, jag hatar regn.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback