Söndag, 090802

Ha, de e ny månad..
Hemskt va de går fort?
Herregud de känns ju bara som om de vore igår de va den första januari.
Ohwell.
Tiden går snabbt när man har kul, eller va säger man?? :P

Igår så var ja på Eurostop med Michelle och Benjamin!
Var där några timmar, ja va tvungen att hitta en ny BH, och till slut hitta ja en haha.
Köpte även två leggings, ett par korta och ett par långa, i vanligt tyg som är mycket mer bekväma än dom andra ja har..
Skosulor köpte ja också, dom luktar gott, konstigt nog. Och det är sant, dom luktar fortfarande gott trots att ja haft dom på mig? haha.. De e ju bra :D Tvättbara är dom också.
Köpte en ny rakhyvel också, behövligt. Nu är ja fattig... ^^

Hur som helst, på kvällen så träffade ja Paui, stack hem till hennes syster där hon va och vi titta på film o sen satt vi o snacka lite skit bara ^^ Hon bjöd på en bacardi breezer med vattenmelonsmak, de gillar vi!
Sen drog vi ut och träffa Robban, vi satt i en gunga o snacka, sen stack Paui hem och ja å Robban gick runt ett tag innan vi satte oss på en bänk o snackade lite, sen stack vi hem. De va ju kallt ute för att vara augusti tycker ja!

Ida vaknade ja när mamma kom in o väckte mig klockan 10 för dom skulle åka tillbaka till vanneberga, och ja kunde inte somna om.. Så ja har suttit helseg hela dagen och kollat på Navy CIS.
Borde städa i mitt rum. Igen. Men jag orkar inte!
Blir nog NavyCIS hela kvällen tror ja haha..

Imorgon vill ja in till stan o kolla efter en ny tröja eller något, något billigt iaf.
Känns som om min garderob är jättetråkig nu för tiden, ja vill ha något fint där med.
Som man kan ha när man ska va lite fin ;D
Hur som helst, min poäng va att finns där nån som vill följa med in till stan, så hojta till :D

Va ja tjatar, tänk så långt ja hade kommit i städningen om ja hade börjat med den istället för att blogga?
Ja antar att man prioriterar de roligaste sakerna först, haha.

Jaja, ny vecka snart då ju..
Händer nog inte alldeles för mycket vettigt va ja vet faktiskt, kanske åker till Veinge och hälsar på Sara och Hampus i den nya lägenheten.. Vi får se hur de blir, har ju inte så mycket pengar kvar men det löser sig. PÅ ett eller annatsätt =)

Nu ska ja sätta igång lite kaffe och sen ska ja nog städa, om jag orkar..
Blir säkert NCIS igen, hehehe..

Ha en fin dag!'
hejhej




Ja är lite orangehårig, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback