hoho

En mor kommer in i sin dotters rum och hittar ett brev på sängen.
Hon tar upp det och läser med skakande händer:
"Älskade mamma, jag vågade inte berätta detta för dig personligen, men jag har rymt med min nya pojkvän.
Det är verkligen äkta kärlek och jag älskar allt med honom, hans tatueringar, piercingar och motorcykel.
Men det är inte bara det, utan jag e gravid också. Ahmed säger att vi kommer bli en lycklig familj i hans husvagn ute i skogen. Han vill ha fler barn med mig och har drömt om det hela livet.
Jag har lärt mig att hasch inte skadat något och vi odlar det till oss och Ahmeds vänner som förser oss med både kokain och extacy som tack.
Vi ber varje dag för att vetenskapen ska hitta ett botemedel mot aids så att Ahmed kan bli frisk, för det e han värd.
Var inte orolig mamma, jag e 15 år gammal och jag vet hur jag ska ta hand om mig själv,
Nån dag kommer jag hem så att du får chansen att träffa barnbarnen..
Ta det lugnt, jag tittar på tv hos grannen. Vill bara säga att det finns värre saker i livet än mitt matteprov som ligger på mitt skrivbord som du ska skriva under!
Älskar dig mamma
"


Jag vet inte va ni tycker men ja tyckte den va lite rolig haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback