-

Jag kan inte sluta förvånas över mig själv, men även hur andra funkar.
Jag blir så jävla trött på mig själv nu, att jag aldrig lär mig.
FAN!

Hmm.

Jag har egentligen ingenting intressant alls att skriva här, så då är den stora frågan, varför skriver jag?
Får ändå inte ut någonting här, ingenting.

Snart är det jul.
Är inte juletiden då man ska må bra egentligen?
Då man ska vara glad?
Just nu känns det bara riktigt jävla onödigt meningslöst.


Äsch.
Jag slutar skriva nu, så slipper det bli fel.
hejdpå.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vissa saker ska man bara ignorera.. man får försöka tänka om det är värt ens energi.. många gånger är det inte det :)

2009-12-21 @ 23:07:42
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback