091201

Jahapp, då var det ny månad då!
23 dagar kvar till jul. 30 dagar kvar tills nyårsafton.
Sen blir det helt plötsligt 2010.
Fan, detta året har gått alldeles för snabbt.
Har inte hunnit/kunnat göra hälften av vad jag velat.
Men så har det väl alltid varit. Haha!


Igår kväll stack jag & Nina hem till Stefan & Tobbe. :) Vi tittade på Hata Göteborg och Napoleon Dynamite. (Stavning?)! Den sistnämna var grymt meningslös och han var ju så otroligt stel och lam så ja det fanns inte. Haha, typ så dålig att den blev bra. Men ändå inte, vi tittade inte klart på den för vi va ju tvungna att sticka hem också, skola idag ju. Fast å andra sidan så koncentrerade jag mig inte jättemycket för jag blev rätt trött ^^ Jag hade iallafall trevligt! =)


Idag hade vi heldag i skolan och det var helt okej faktiskt (!), men jag var så sjukt trött att jag bara ville hem och sova.. Haha, imorgon har vi heldag igen. Fast sista lektionen ska vi bort till Rådhuset på något studiebesök, sen slutar vi säkert tidigare. ;)
Nice!

Ska snart ut och gå med Michelle, vi ska promenera bort till Nina och sen hem igen :)
Trevligt! Det är kallt som sören(somninasäger) idag, men det är skönt att gå då, man blir varm ju! =)
Sen kanske jag borde börja plugga egentligen men är ledig på torsdag - tänkte att ja skulle plugga då :)

Papa Roach spelas just nu, vet inte vad som hänt med mig men har blivit HELT galen i dom!
Så jävla grymt bra :D

Annars så har det inte hänt så mycket idag. Haft en helt okej dag som sagt och ja. Stört mig lite på vissa grejer hit och dit men säg en dag jag inte gör det? =)

Nu ska jag sluta skriva..
Harenajs!
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback